آخرین اخبار
کد مطلب: 79972
ساخت اثري در حمايت از تيم مذاکرات هسته‌اي/ويدئو کليپ «مي‌کشيم» براي روز قدس آماده مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1723

 

 

به گزارش سلام لردگان, حامد زماني خواننده کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي فارس درباره جديدترين کارش گفت: همزمان با جام جهاني که کارهاي موسقيايي بيشتر با محوريت تيم ملي بود و تمام خواننده‌ها در اين زمينه کار ساختند، آن طرف عده‌اي از مردم چشمشان به مذاکرات و تيم ملي هسته‌اي بود و مقام معظم رهبري گفته بودند تيم هسته‌اي فرزندان انقلاب هستند لذا به نظرمان رسيد که بايد از آنها حمايتي شود.

وي افزود: براي همين تصميم گرفتيم کار «گله از گرگ» را بسازيم که از يک طرف انذاردهنده نسبت به ماهيت طرف مقابل مذاکره باشد که چه ماهيتي دارد و موضع ما چگونه باشد براي همين در در شعر مي‌گويد که «آي چوپان حذر از خواب که تاوان نتوان/ چشم بستي گله از گرگان نتوان» يعني گرگ طبيعتش گرگ بودن است گله‌اي از آن طرف مذاکره نيست اما اين طرف ما بايد بيدار باشيم که چطور وارد معامله شويم و شما چه چيزي داريد و شما به چه چيزي بايد افتخار کنيد و پشتوانه شما چيست و خيالتان راحت که ما پشت سر شما هستيم.

زماني با بيان اينکه آهنگسازي کار جديدش را خودش انجام داده، اظهار داشت: تنظيم کار با امير جمال‌فرد است و قرار است در اين هفته اين اثر رونمايي شود و اگر نشد هم کار را عرضه خواهيم کرد.

وي به کار ديگرش به نام «مي‌کشيم» اشاره کرد و گفت: کار در قالب مجموعه تازه تأسيس ما به نام «دل صدا» دنبال مي‌شود که هدف اين مؤسسه تربيت نيروي انقلابي در عرصه خوانندگي و آهنگسازي است که البته فراخوان گسترده نداده‌ايم.

زماني افزود: هدف ديگر مؤسسه ما اين است که هر کاري که بيرون مي‌آيد داراي کليپ خيلي حرفه‌اي باشد و ضعفي که سرودهاي انقلابي داشت برطرف شود چون آن طرف در ماهواره کليپ‌هاي زيادي کار مي‌شود لذا اولين کار ما در اين زمينه کليپ «مي‌کشيم» هست که احتمالاً قبل از روز قدس آن را آماده کنيم و اين کار فوق‌العاده‌اي از لحاظ کليپ و از لحاظ موسيقي خواهد بود.

موضوع کار «مي‌کشيم» به گفته زماني از زبان اسرائيل است و به اين اشاره مي‌کند که حواس‌ها را پرت مي‌کنند و کشتار به راه مي‌اندازند

منبع. فارس

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس